elinrosen

Hem till mamma och pappa

God morgon!
 
Kul att vakna av byggarbetare som inte ens är i lägenheten utan i tvättstugan brevid *suck* Nu är jag ivarje fall vaken och kan börja ta tag i min dag innan de bär av hem till mamma och pappa för helgen! F får stanna kvar här hemma då han fortfarande känner sig sjuk och ska jobba under söndagen. 
 
Känns riktigt skönt att jag har fått min examen och är klar med skolan trotts att jag funderar på att plugga vidare tror de jag saknat mest är att inte känna massa måsten med skolan när man är ledig som "jag borde plugga" "jag borde läsa lite i boken" osv utan att nu under sommaren kan jag bara vara ledig. Jag jobbar ju såklart man ska inte jobba lika mycket som förra året (då jobbade jag nästan varje dag) utan bara några dagar i veckan och föresten så tycker inte jag att de är på långa vägar lika jobbigt att jobba som de är att plugga. 
 
Ne nu blir de frukost!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: