elinrosen

Sjukstuga

Godmorgon!

Ingen bloggning igår då jag helt enkelt inte orkade, jag vaknade upp med en rejäl förkylning (eller något i den stilen) och skulle samtidigt genomföra min licenssiering som jag sa tidigare. Den gick super bra och jag kan nu säga att jag är tränare vilket känns jätte skönt!

Ligger fortfarande i sängen och känner mig helt mör får alltid ont i öronen när jag är sjuk, nästan som öroninflammation jätte irriterande speciellt när jag inte känner att jag kan höra hur högt jag pratar och därför tror att jag skriker. 

Men dax att bädda sängen Fredrik smsa precis att han var på väg hem från naprapaten så vi får se hur de gick med hans ryggvärk då han skulle gå till en ny som ingen av oss tidigare har gått till.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: