elinrosen

Operation och förinspark

Godförmiddag har snart suttit på espresso house i 1,5 timma. Fredrik är på sjukhuset för att operera sin högerhand och eftersom jag inte var mamma till han samt att han var äldre än 18 så fick jag inte sitta kvar i väntrummet och vara med på uppvaket.

Tycker att detta är en väldigt konstig inställning till anhöriga då vi upprepande gånger sa att Fredrik var nervös över de här. Samt att från början så skulle han bara då lokalbedövning men narkosläkaren beslutade sig sedan för att söva han men eftersom han inte har blivit sövd eller opererad tidigare är han super nervös.

Jag ska på möte klockan 12 för projektet som jag medverkar i samt lämna in min lönespec

Idag är de även dax för förinspark på GIH ska bli super kul vi ska ses 14 för att förbereda hoppas att de blir bra

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: